Du kan hyra vår scoutlokal på härliga Dragsö

Vi hyr ut vår föreningslokal både  vardagar och helger , dagtid  som kvällstid.  Bra till både avslutningar, fester, examen, bröllop, jubileum, konferenser, skolavslutningar, studentfester, etc.  Vi är även öppna för att hyra ut till stadigvarande föreningar och verksamheter.

Vi har bord, stolar, glas, vinglas, porslin med mera för 60 personer. I stora salen kan man vistas allihop samtidigt med uppdukade bord och stolar.   I det nyrenoverade (feb-24) köket finns även en mycket snabb industridiskmaskin (under 10 minuter per disk), spishäll 4 plattor, 2 ugnar, micro, kaffe och vattenkokare, 2 kylar, frys.

Du har även tillgång till rum med soffor, hall för kläder (låsbar) samt 2 toaletter.

Normalt är en uthyrning från 12 dag 1 till 12 dag 2.
Det är också möjligt att boka en hel helg (från fredag kl 12, tom söndag kl 15)
Utöver hyran tar ut en deposition av 1000kr, vilken återbetalas så snart lokalen har avsynats med godkännande. Lokalen skall återlämnas i samma skick du övertog den i.

Vill du ha städning utöver den återställning du själv skall göra går det att ordna.

Lokalen ligger på Seglarevägen 5, Dragsö, Karlskrona. Position; N 56° 10.313′, E 15° 33.749′ (WGS 84)
Karta och vägbeskrivning finns i ”kontakt”

Hör av dig om du har några funderingar eller är intresserad av att titta på lokalen innan du/ni bestämmer dig/er
För mer info och bokning/bokningsförfrågan,  kontakta oss på mail  uthyrning@af-chapman.org